תיירות ונופש

מהן ההזדמנויות מול שלל האיומים הניצבים בפני תעשיית התיירות? מה תהיה הצעת הערך במצב שבו רוב הספקים פועלים ישירות מול הלקוחות?
מה מיקומן והערך המוסף של סוכנויות תיירות בעולם של מנועי חיפוש חכמים (Meta search)? כיצד מגדילים את נתח הלקוח? כיצד מעבירים את רוב הפעילות לדיגיטל? כיצד מייצרים תוכניות נאמנות ושימור לקוחות בסביבה דיגיטאלית? כיצד מצמצמים עלויות עם ירידת המרווחים? איך ממקסמים את מדיניות המחירים? אצל כל ספקי התיירות בישראל ובעולם התחוללו מהפכות בתחום התיירות: הספקים התחילו למכור באופן ישיר, שחקנים חדשים כמו Google וחברות ה-Meta Search נכנסו לתמונה, פופולאריות ה-Low-Cost הולכת וגוברת, חברות מתמקדות במכירת מוצרי פנאי ולא רק נופש, חברות התיירות הבינלאומיות חדרו לישראל והן כבר מדברות עברית.
ליישום ניסיון מוכח במתן ייעוץ ויישום פתרונות שהובילו את לקוחותיה להתמודדות מוצלחת עם כל אתגרים אלו ואחרים.
יד ביד, נחקור את החוזקות והחולשות של החברה ונמצא את ההזדמנויות כדי להתגבר על האתגרים הבאים בענף התיירות.