סיטונאות ומסחר

כיצד נערכים מול נטישת ספק מרכזי? כיצד נערכים מול נטישת לקוח אסטרטגי? האם יש לאן לגדול בתחום הפעילות המסורתי?
כיצד מגדילים את חלקנו בשוק? מהם ערוצי השיווק וההפצה הנכונים לנו בכל תחום פעילות? האם יש הצדקה לפעילות ישירה? האם נמכור ישירות באמצעות האינטרנט? האם יהיו פערי מחירים בין האינטרנט לשאר? האם השרות יכול להפוך להיות מרכז רווח? מה עושים עם תחום פעילות שרווחיותו נשחקת, ואופי השחקנים בו והלקוחות הסופיים שונה לחלוטין משאר הפעילות? כיצד לפעול כאשר מותג מרכזי הולך ונחלש?

ליישום ניסיון ייעוצי במגוון רחב של תחומי מסחר עם החברות המובילות בתחום, התשומות החקלאיות, יהלומים, ויטרנריה, תרופות, חשמל ותאורה, מוצרי בנייה, מטבחים, אלקטרוניקה בידורית ומוצרי חשמל לבית, צעצועים ומשקאות חריפים ועוד. בתחומי המסחר גיבשנו אסטרטגיה כוללת ואסטרטגיה שיווקית, ערוצי שיווק ומכירות, מדיניות תחרותית ומדיניות מחירים, פיתוח תחומי פעילות חדשים, תוכניות פעולה וניהול הסוכנים, פריסה גיאוגרפית, שרות מוכר, ניהול לקוחות מתקדם ועוד.