מוצרי צריכה וקמעונאות

מיהם קהלי המטרה העתידיים של החברה? מה מייחד את החברה ביחס למתחרים? מהי הצעת הערך שהחברה מספקת ללקוחות? מהי מדיניות המחירים וההנחות שתביא למיקסום ההכנסות והרווח? האם מבנה מערך השיווק וההפצה יעיל? האם קיימות חלופות טובות יותר למערך השיווק וההפצה? האם לפתוח סניפים עצמאיים? מהם המאפיינים הנכונים ביותר למערך הסניפים? כיצד מגבשים את מדיניות הפריסה ובחירת המיקומים ?של הסניפים? האם הקונספט הקמעונאי שקיים בחו"ל מתאים לישראל? מהם תחומי הפעילות החדשים המתאימים ביותר לפיתוח בחברה ? מה יהיו מחוללי הצמיחה לשנים הבאות?

ליישום ניסיון בהבאת קונספטים קמעונאיים לישראל ובפיתוח קונספטים קמעונאיים ייחודיים. הניסיון חוצה ענפי משק רבים – מזון, מזון מהיר, דלק, חנויות נוחות, בנקאות, דרגסטורים, מוצרי בניה, עשה זאת בעצמך ועוד. מכלול הידע כולל בחינת פוטנציאל לקונספטים קמעונאיים חדשים (לרבות חברות בינלאומיות), אסטרטגיית חדירה, אסטרטגיה כוללת, תחומי פעילות, סניפים (קונספט, פריסה, תפעול) ועוד.