Things Do Not Change Themselves.

We Change Them.

כרטיסי תחבורה

חברת SNCF – חברת הרכבות של צרפת
השיקה בשיתוף עם חברת הדואר כרטיס אשראי (Pre-paid) ממותג Visa המיועד לאוכלוסיית הצעירים בגילאי 12-17. מהלך זה, משלב את הצורך של הצעירים בשימוש יומיומי בתחבורה ציבורית ואפשרות הענקת כרטיס אשראי נטען לצעירים.
על גבי הכרטיס הוצעו הטבות ייעודיות, שירותים מיוחדים, צבירות ומימוש נקודות, שימוש ברשת האינטרנט האלחוטית של הרכבת למשך כשעה בחודש, הנחות בחנויות רבות ומגוון הטבות ברשתות הפרוסות בתוך תחנות הרכבת וגישה נוחה לשרותי מידע מיוחדים על תחבורה ציבורית (כגון SMS).
כיום, כרטיס זה קיים רק במועדון הצעירים ובמועדון הנוסע המתמיד שלהם (למועדונים האחרים יש כרטיסים חכמים בלבד).
הכרטיס מאפשר הטענה בין 20 ל-799 יורו באמצעות האינטרנט או הטלפון (חיוב כרטיס אשראי אחר או הוראה לחיוב חשבון). הטעינה יכולה להיות חד פעמית או מחזורית (כל חודש 10 יורו). המיוחד בכרטיס זה היא אפשרות למשוך את הכסף חזרה למזומן דרך כל מכשירי ה ATM. כך מפקידים ההורים לילדיהם "דמי כיס" ישירות לכרטיס ללא צורך במזומן ואף יכולים לבצע מעקב על הכספים שהוצאו. הכרטיס מבוטח מפני גניבה ו/או זיוף.
Oyster Card – כרטיס התחבורה הציבורית של לונדון
הינו כרטיס נטען (Pre-Paid) המאפשר תשלום בתחבורה הציבורית. הכרטיס הושק לראשונה ב-2003 וכבר ב-2007 הונפקו למעלה מ-10 מיליון כרטיסים.

הכרטיס ממותג בשם שאינו מתקשר לתחום התחבורה וכרטוס וזאת במטרה לאפשר דרכו שירותים נוספים. הכרטיס מאפשר "תשלום אל מגע" מהיר בנקודות הכרטוס.

כרטיס זה מוצע גם על גבי כרטיס אשראי מסוג ויזה:

כרטיסי תחבורה

פרט לתשלום כרטיסים לתחבורה הציבורית, כרטיס זה מציע מגוון הנחות, הטבות ומבצעים עם צדדים שלישיים כגון: רשת הספרים והמגזינים BOOKS, רשת חנויות הנוחות Thresher Group, רשת חנויות הקפה EAT, רשת חנויות המאפים Krispy Kreme, רשת מסעדות הסושי YO Sushi, רשת הקפיטריות Coffee Republic, רשת בר הסלטים Tossed ועוד.

אולי יעניין אותך גם...

אסטרטגיה עסקית
ופיתוח עסקי

אסטרטגיה שיווקית ותחרותית

אסטרטגיה רב ערוצית

ניהול לקוחות ותוכניות נאמנות

דאטה ואנליטיקה

מכירות, שירות ושימור

ניהול והובלת פרויקטים

יישום טק

    צור קשר