אסטרטגיה רב ערוצית
Multi channel strategy

מהם העקרונות המרכזיים של אסטרטגיה רב ערוצית ?

במהלך השנים האחרונות, תפיסה רב ערוצית הפכה להיות אסטרטגיה מובילה ברוב חברות השירותים בארץ ובעולם. ניהול רב ערוצי המאפשר לחזק את נאמנות הלקוחות, להתייעל ולהגדיל הכנסות ורווחים הנובעים מהגדלת כמות האינטראקציות עם הלקוחות.

ההתפתחות של ערוצים דיגיטאליים (האינטרנט, הסלולר, המייל, הרשתות החברתיות) יחד עם הערוצים המסורתיים (סניפים ומוקדים) מייצרים עולם חדש ומגוון מאוד של ערוצי התקשרות עם לקוחות – "המהפכה הרב-ערוצית".

pic12
pic13

הלקוחות כיום, מעוניינים לנהל את פעילותם מול החברה במגוון ערוצים והרב-ערוציות הפכה לתשתית שירותית ומכירתית הכרחית לכל חברה (עוגן).

אסטרטגיה רב ערוצית

אסטרטגיה רב ערוצית